inte alls på topp

Så nu sitter jag o skriver igen..
har varit sjuk sedan i söndags... ursch!
meen börjar bli bättre nu.
Fredagkvällen tillbringade jag emd mor o lillasyster Jessica ( som e 3 år yngre och en dicimeter längre en mig-.- ),
vi var på bio o kollade på Bröderna karlsson, det var kul.. o den var helt ok (:
dock fick jag sitta brevid några fulla (?) brudar som satt o var så löjliga så jag o syrran sakratta nog emr åt dom en åt filmen:P
"men härregud, neee... så kan man ju fan inte göra, ne jag tror jag dör " skrek den ena rätt ut mitt i filmen...
haha okej liksom?
sedan på lördagen åkte vi hem till familja la Engblom som jag bor hos nu, o åt middag o kollade film... eller tv malin mins inte... (:
o sedan dagen efter var ajg kanon sjuk xP
Igår var vi dock på allsång på skansen, villket faktikt var rätt kul, jag o syrran levde vårat liv som varnligt, och vi är ju som vi är. Dock blev jag irriterad när en funktionshindrad snubbe bakom tog mig på röven, men det var inte meningen tror jag hahahaha... Jessica hade skit kul åt det. hehe.


Idag är det 18 dagar kvar tills Flytten... om man ränlnar med idag..
Vilket itne alls är kul, har typ världens jävla panik o ångest över det...
Nej jag vill verkligen inte...
Men har inte så mycket annat val..
Dock har det gått så långt med ångesten att jag börjar inbilla mig saker, o tasppar kollen emellanåt o ja får för mig vissa saker helt utananledning... o det är riktigt pinsamt.
Stefan och Anders tec har nog fått en släng utav det framförallt... o det skämms jag extremt mycket över- förlåt.
MEn får föröska lösa allt endå... det måste funka ju
Och löser sig nog på ett elelr annat sätt.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0