kollade på skolan

Mycket tankar som snurar nu, känner mig som ett jävla emo barn om man säger så, eftersom jag egentligen borde kunna ta det bättre..
men hoppas på o få träffa han o kunna prata, även om det kommer bli otroligt jobbigt, kan det nog vara bra..
Hoppas bara det blir av.. flyttar ju snart..
men håller tummarna, kan nog faktiskt underlätta en hel del..
i Hope..

Var i övrigt förbi ÄDELFORS igår, och kollade på skolan, ja hag mitt i skogen!!
haha påvägen dit som 1 och en halv timme eller 2 timmarna satt jag helt föröstörd över att jag inte hade någon täckning på luren. Men det löste sig på skolan där det var full motagning * lättnad *
Men det var skit fint endå, hade sin lilla charm.
fick se ett sådant rum jag ska bo i där, var ju helt ok, med egen dusch och eget badrum *HAPPY* då kan ingen klara på att man duschar länge(:
Och undervisningslokalerna var stora o fina, hoppas bara jg kommer trevias, förtfarande lite skeptisk men mest nervös tror jag... jag har ingen aning.. :O
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0