LG kp500


Ohh är sjukt irriterad nu, jävla skit mobil som börjar strula!
DEn kan ju inte börja pajja nu, nu när jag ska flytta..
Vist har lyckats hålla dne hel sedna i julas8 förutom när jag slänge in den i väggen så displayen gick sönder, men den är ju lagad)
Men nu har själva touchen har börjat ge upp, rätt som det är vill den inte alls skriva vissa bokstäver/siffror..
men kan vall vara något skit i telen.
men kan lova att de tär jobbigt när jag itne alsl har tålamod till att sitta o vara lugna o trycka förösiktigt, när man tryckt på samma bokstav/siffra några gånger utan att det händer något( eller i vassa fall att den börjar radera hela ord) så kan jag lova att man blir måttligt irriterad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0