Marieborgs folkhögskola

Pappi ringde idag, Jag hade tydligen fått brev från Marieborgs folkhögskola ( marieborg.net ) idag, o ska dit på en Antagning/intagnings intervju på onsdag.
Vet dock knappt något alls om den skolan. Men det får jag ta reda på, plus den ligger aningen närmare en
Ädelfors  ( http://www.adelfors.nu ) som förövrigt är super fin!
- och det tidigare inlägget om priserna på resorna är ju det dyraste, tog ju ej med student rabatt eller något kom jag på i efterhand, hehe -
Men problemet med intervjun är att jag har NOLL aning om hur jag ska ta mig dit.
Varken mami eller papi kan köra mig, och är inte vidare pigg på o  ta bussen dit, o sedan försöka hitta skolan, lite för avancerat för mig det kan jag ju villigt erkänna aldrig skulle sluta bra!
Så jag får försöka fundera ut en lösning på det problemet!
Doc är jag ju aningen nervös, Hehe, vad ska man sitta där och säga?
men men..
♥  Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0