Skäms lite

Funderar över hur jag bettet mig på senaste tiden mot folk..
Allt från familj till vänner..
Det är riktigt pinsamt, och vill be om ursäkt, och vet att det inte är acceptabelt.
Men har varit mycket som hänt runt om, och lååtit det gå ut över andra.
Och vissa saker man inte bara kan släppa, och blokerar sig vid, o man kan inte förstå varför vissa har sagt o reagerat som dom har gjort. Man vill bara ha ett svar, en förklaring.. Man vill bara kunna förstå hur personen resonerar o har valt o göra så..
en sådan som jag fastnat i nu, o kan inte släppa en grej o fortsätter att tjata om det.
Men seriöst M är det så kontigt att jag vill reda ut det? Eller reda ut o reda ut, få en förklaring är väll inte vidare kontigt?
Vill bara förstå det där, sedna hade jag varit nöjd... men får väll försöka ändå, men kan verkligen inte alls komma underfun med hur du faktiskt tänker... OM du ens tänker..


Nu är det 15 dagar kvar tills flytten, ursch det känns sjukt jobbigt.
Inga vänner
Inga Djur
Ingen koll
En helt nystar men kan kasnke vara bra. MEn känns som om jag förlorar allt jag har här hemma.
Men jag vill fixa skolan nu. Och ska göra vad jag kan för att fixa det på så kort tid som möjligt så jag kan komma hem o plugga vidare.
MEn vart ska man bo sen då? när jag pluggat klart? kan ju inte bo hemma...
Fan mycket tankar och funderingar..
Fast det löser sig nog
För någon vecka sedan när jag och Alexandra satt o kolla på film
"The butterfly effect"
(som man redan sätt ett x antal gånge, hehe )
Så spelar dom denna låt i filmen, och sedan satt vi och hade den på hjärnan båda två.
Men seriöst den är sjuuukt fin!!

Plus en bild på den "nya" hästen April..  haha så ful att hon är söt.
trotts att hon har utseendet emot sig har hon personlighet och rätt rolig att ha o göra med (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0