Stockholm central- Holsbybrunn centrum

Var inne på sj o skulle kolla lite för skojs skull vad det kostar o ta taget ned till holsbybrunn, där skolan ligger..
o nu är jag riktigt irriterad o frusterad o ja allt vad fan man nu en kan vara.. det är helt jävla galna priser...
Mellan ligger ungefär mellan  831:- till 1355:-
Det är fa-mig-fan inte okej,med tanke på att det enbart är enkelbiljett!
Jag skiter fan snart i det där, det var nog droppen, om det inte finns någon anan lösning..
försökte kolla upp om swebuss har bussar ner dit, men givetvis har dom inte det...
Jag tappade all lust nu.
Tänker inte sitta där nere o inte ens ha råd att åka hem, jo visst kanske var 5:e månad eller något, för studie bidrager ligger ju på ca 1000:- och det ska jag ha o klara mig på? när jag ska behöva köpa allt från glödlampor till tandkräm..?
Riktigt så funkar det nog inte, det är inte okej! o jag e  skit sur nu, fattar inte hur fan de tär tänkt.
Jag kommer fan inte kunna åka hem eller åka till vänner, för jag ska gå i en skola långt långt bort mitt i skogen, o kommer inte ha pengar att kunna åka hem, o sedan lär inte människor vara vidare villiga o lägga så mycket pengar på o åka ner o säga hej.
Jag är så vidrigt PISST OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0