54 mg

nu är det en vecka sedan hästen flyttade :/
hoppas han får det bra...

i övrigt hade ajg en hel nice lördag med tjejerna, issa o veronica, tack tjejre (:

För snart en vecka sedan, ja iallfall i trorsdag var det, så några dagar fick jag öka dosen på concerta igen.
från 36 mg till 54mg, nu märker jag av lite skillnad- åt det bättre hållet.
Dom pratade även om att avbryta min medicinering pga mitt humör som blivit värre, men vi skulle höja till 54 o se om det blev bättre vilket jag tycker (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir knäpp av det där

2010-02-18 @ 14:13:31
Postat av: Malin

svar ; Ja men jag äter det i medicinskt skäl inte för att bli dum i huvudet:O

haha ;)

2010-02-18 @ 21:48:36
URL: http://algolist.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir knäpp utav det i vilket fall?! spelar väl ingen roll av vilket skäl?

2010-02-23 @ 17:10:27
Postat av: Anonym

Lite knark är alltid gott x)

2010-03-03 @ 17:25:22
Postat av: Dennis

Man blir knappast knäpp av Concerta och det är definitivt inte knark, folk borde väl prova på tjack innan dom uttalar sig.



Idioterna borde läsa på mer.



Du kanske borde prova Strattera som är precis lika dant förutom att det inte innehåller metylfenidat (ej centralstimulerande alltså).

2010-04-08 @ 17:54:31
Postat av: Malin

Dennis: ett noll till dig;)

jag har funderat på stratter- men det kan ju ta så lång tid innan den ger "full effekt".

dock jag jag se om man kan höja dosen lite till.. samt lägga in en 18 mg:are på kvällarna så man slipper "skarven"- jag brukar bli väldigt yr o må illa när den slutar verka..

2010-04-19 @ 19:08:29
URL: http://algolist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0