vad ska man säga?

Så trött på alla som inte är ärliga nu.
nej jag syftar inte på det som hände igår, mellan oss tre tjejer ( ni vet)
Utan på han. och alla dom andra..
jag ve tinte riktigt vad jag ska säga, men allt är en aning för snurrigt.
Kan man inte bara stoppa allt, eller bara trycka på delete så alltförsvinner?
nej det funkar ju inte så även om man hoppades.

Och snart är det måndag...
imorgon.. Vid Detta lag vet nog alla vad som händer då. Furubäcks Sitat Flyttar till halmstad kommer sakna han så jävligt.. Men man får väll föröska bita ihop. han kommer få det bra trotts allt(: Och kommer nog bli bra för oss med när vi väl "får" den nya lilla fyrbentingen.

Och kollade tbk lite vad jag har skrivit tidigare.. o har ju lovatbilder från festen ajg va på den 25 december (vilket var ett tag sedan)- men slänger upp en del nu (:

En väldigt vacker Elin på väg till festen(:

En Malin på Bussen (:

RökLite rök o Människor :P


PARTY (:



Folk (:





 får räcka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0