bad!

DÅLIG UPPTATERING SÅ DET SKRIKER OM DET!
Men men..

Kom hem i tisdags (den 5/1 )
Men har inte orkat skriva sidan dess.
men nu gör jag det..

Jag hade ett underbart nyår i västerås med Ronnie och några utav hanns vänner.
och hade mycket trevlig alla andra dagaran där oxå ( trotts diversa surigheter och dyl)
Tack gubben :)
OCH ronnie grattis på födelsedagen idag (:

NÄr jag kom till sthlm i Tisdags kväll mötte issa och hennes "syster" cassie mig.
vilket vär trevligt:D
tack tjejer!

för övrigt sitter kära PEtter och skickar massa bilder till mig från festen vi var på den 25/12...
-VIBE TRIBE -
så dom bilderna lägger jag upp lite senare idag...


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0