Ädelfors

har fått världens combichrist anfall just nu..
bara combichrist som dunkas... eller ja sedna ajg kom hem till morsan, o kunde använda internet ;D
haha, slänger upp några klipp sen ;P sjuk mysig musik på ett sätt :D

HAr för övrigt kommit in på ÄDELFORS nu, nere i vetlanda typ... vet itne om de tär posetivt eller inte... förkorar mer eller mindre allt jag har här nu.. ÄR så jsukt långt bort, inte alls sugen om jag ska vara ärlig., mer ångest framkallande :S :(
Vad ska man göra åt det?

Imorgon är det klrdag oxå- jobbar dubbelpass- SISTA GÅNGEN!!!
Sedan kommer jag ju sluta, pga flytten som kommer bli :/
men ska bli kul iallafall, trivs ju sjukt bra trotts allt på jobbet

Funkar kanonbra i familjenjag bor hos, vill inte flytta därifrån:P haha, Sådanna man bara inte kan låta bli o tycka om :D

haha ska föröska skriva lite senare ikväll, nu när jag faktiskt har en dator- Tills imrogn:P

(hitta bilden på "pjär" eller vad jag nu döpte spinden till som jag frångade i en glasburk o slängde ner en cigg i innan jag satte på locket o dödade spinden- ursch för spindalar, biden ca två tre år gammal :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0