*Morgon trött

Som vanligt blev det en lugn kväll igår..
var ute med hunden i några timmar, först mötte ajg upp veronica som hade varit hos ken, sedna gick vi till bussen o pratade lite om allt möjligt, sedan ringde jag o tvingade ut Frida ( findus) som är hemma i sthlm i helgen.
Sedan när Vonkkan åkt gick jag o frida runt o pratade om vad som har hänt o gamla minnen - mer en så vill nog ingen veta ! HAHA

Ska försöka skriva senare när jag landar efter jobbet- o när jag tagit hand om hästarna... innan jag ska ta mig till vonkkan! ser fram emot kvällen :D

Bilden lägger ajg endast upp för att jag gillar ljus (: hehe
hoppas på att våran gäststuga blir fixad snart så jag kan flytta ner till den, det vore skönt, om man får bort avloppslukten. men men,
saknar ju att ha ett eget kryp-in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0