si-sådär

I förrgår fick ajg höra en rätt sorlig sak...
Precis, om Sak, Gustav!
Det är en vecka sedan som han försvan..
TRotts att det mest var ytlig vänskap, så träffade ajg dig första gången för 4 år sedan..
Jag hoppas verkligen du får det bra nu, och finner frid..
Rest in peace!

O lite annat...
ja ahah vet inte ritkigt vad som har hänt.. har mer elelr mindre sagt upp kontakten med en "polare" som jag tillslut inteåg inte var så mycket att hänga i julgranen!
Men jag klarar mig ärligt bättre utan v'nner som FÖRSÖKER sno enns killar. o har sex med en kille hon vet ajg var intresserad utav o gillade
INTE OKEJ!!
och samtidigt ljuga ihop en massa skit, o säga olika saker hhela tiden.. o olika saker till olika personer! NEJ TACK!!


Imorgon blir det iallfall en kväll med VERRAN igen :D
HEmma hos henne denna gång, börjar med oss två- sedan kommer ted o jimmy oxå, ska bli kanon kul :D
Sedan får man se vart det slutar, haha nej men det ska bli en lugn kväll :D¨

Samt att på storsdag ksa en kille från skolan på frisör linjen klippa mig, Divo hette gab tydligen! och seriöst hur coolt är inte det nmanet!! ÄLSKAR DET!!!
i vilket fall som hälst tyckte han inte att jag skulle bli brunett
"NEJ du får itne bli brunett du är alldeles för cool för det- det är en så tråkig färg!"



Bjuder på två ego bilder  IGEN




Kommentarer
Postat av: jag89

vad hände med gustav?

2010-03-19 @ 21:39:55
Postat av: paulina♥

snyggt med rött hår (y)

2010-03-19 @ 22:20:25
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Malin

Gustav tog livet av sig..

2010-03-20 @ 08:25:06
URL: http://algolist.blogg.se/
Postat av: jag89

oj :( hurdå?

2010-03-23 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0