vem vet..

Sitter hemma hos papi nu..
Ska troligen till mamma idag igen... spårade urr en aning här hemma igår...
så jag har ingen mobil för tilllfället..
Den flög in i väggen o pajjade* FAN* !!!
så jag får väll lämna in den på lagning eller något... hatar livet utan mobil..
mmen för dom som vill nå migfinns ajg på
0857031771 eller 0857033103.
Första nummret e hem till far o andra e hem till mor..
ska föröska hitta en reserv mobil... håll tummarna för mig

Igår fick vi nya hästen..
April, som alla vet:P
Från ridskolan, blir kul o se hur allt blir med henne nu..
inte så jävölla fin, men rätt fulsöt..
Hittade några bilder från när min syrra JEssica red lektion på henne igår för Mia, lägger upp så alla kan se vad det är vi har skaffat :D



Hade en underbar helg för den delen oxå.. med lilla Vonkan donkan (:
först drog vi på en liten fest i fisksätra, o var där en liten stund, sedan drig vi vidare till hökarängen...
Var länge sedan jag hade så roligt, haha ont i magen nu 2 dagar senare, ttränigsverk efter allt skratt kasnke? (:

Jag, veronica och ken för tre veckor sedan :D 
(hade snott någons kepps- som vanligt :D )


 puss så länge(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0