i brist på annat lägger jag upp en lista

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - 35
Hur många har du varit RIKTIGT kär i?  vet inte riktigt
Vad tycker du om kärlek? - beror på...
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? -ja,  klart
Har du svårt för att bli kär? - rätt svårt, men beror väll på det oxå :P
När kysste/hånglade du med någon sist? - igår
Ångrar du det? - både ja och nej. på ett sätt ångrar ajg det men samtigigt inte( dom som känner mig vet)
Är du singel? - yes
När fick du senast en komplimang? - nyss
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nej
Hånglat med nån riktigt ful: - ja
Hånglat med fler än 50 pers: - ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - yes
Gjort något riktigt dumt? - klart jag har
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - ja
Fått din mamma att gråta? - ja
Slagit ner någon? - ja
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - yes
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Tar du droger? -  droger?
Dricker du? - ja
Vilka kläder sover du i? - naken, eller underlkläder
Vad hatar du verkligen? - olika fråndag till dag:P
Varit kär? - yes
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja
Är du ensam nu? - yes
Vill du gifta dig? - tror det
Vill du ha barn? - ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? -  joakim masetti
Fick dig att gråta? -  massa tjaffs, o allt möjligt
Du delade en drink med? - Anders :D
Du gick på bio med? - Agge ( förra fredagen, saw) ^
Skällde på dig? - mins inte.. varit många

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - lite
Kramat någon? - ofc
Pussat någon? - ofc^
Köpt någonting? - japp, mat
Sjungit? - haha alltid
Saknat någon?- ja

JAG HAR:
Digitalkamera? - yes
Systemkamera? - no
Telefon på rummet? - yes
Egen dator? - yes
Könssjukdom? - nej
Husdjur? - yes
Tar du receptbelagda mediciner? -  ja.  concerta
Vem vill du fika med just nu? - alla vänner



haha så har inget för mig så slängde upp en liten fjortis lista sphär tidigt på morgonen :P

(grymt gammal bild, sug på den, dom som kommer på det ... :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0