saw

oj oj vad tiden går snabbt, har varit hemma i snart en vecka.
men inte orkat uppdatera.
när jag kom hem i fredags kom min underbaraste agge och mötte mig, hade tänkt o dra ut på krogen, men blev inte alls så, vi satt vid slussen nere vid vattnet( mot gamla stan) och drack lite vin, medans vi försökte komma på vad vi skulle hitta på, slutade med att vi åkte mot kista - vi skulle på bio o kolla på saw 3D¨.



filmen var rätt okej, men3D effekterna var inte dom bästa, men gillar man saw filmerna så är den ju bra ändå, typ :)

Efter filmen åkte jag hem till min far o var där tills i söndags, efter det har jag varit hemma hos min mor..
Red lektion på April i måndags, kan lova att tärningsvärken fortfarande sitter i, Marianne( instruktören) verkar gilla att tortera mig ;) Men var så kul att det ändå gick så bra som det gick trotts att jag inte ahr suttit p åen häst på 3 månader ungefär :P :D
Annars har jag hjälpt mami i caffeterian

Imorgon ksa jag försöka ut o träffa människor men det får jag se hur det blir emd det, samma sak lördag, fast måste träffa min lilla elin (::
sedan på söndag blir det en otroligt rolig bussresa ner till skolan igen * inte*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0