18 år igår(:

Måste börja med att lägga upp denna låt, som jag är helt såld på (: ÄLSKAR DEN!!!
man kan liksom bara inte låta bli att gilla den;)
Och igår blev jag ju 18... ja men det vart en lugn kväll, åkte hem till min mormor och morfar , där jag fortfarande är ska åka "hem" imorgon igen.
Natten till fredagen.. eller ja fredag var det ju, klockan var ju så mycket dom 00.10 ungefär när jag o jonna gick ut o tog sista ciggen innan vi skulle sova... o jag sprang ut med en cider oxå, sedna kom även ronja ut, dom två drack upp typ hela cidern rästen hälde jag ut( fick för mig att jag skulle vaska cider:P)
där ute stod vi ett tag o snacka o sjöng lite( carola- främlig )
sedan fick jag den första födelsedags presenten utav ronja och ohilip,, ett paket kyckling nudlar xP <3
haha skriver mer senare... e fett seg :O ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0