08/4 fredag

Sa nu har vi precis kommit tbk till skolan, vi var ute i ett naturreservat.
Jag kan lova att det var kallt!!!!!
Jag Spran runt o tog en del bilder där borta, Jag och Camilla ska tydligen böra ett bildkolage till Tema arbetet vi har nu (:
Ska se om jag kan lyckas få upp bilderna här senare, vill dóck inte kopla in mobilen i skolans datorer då typ över 85% utav datorerna här har en massa konstiga virus, så jag får försöka lösa det:P

Ikväll, eller nej inte ikväll, utan vid 2 tiden idag på eftermiddagen kommer min baby hit :D
Kommer bli kanon, En pojkvän, o framförallt två underbara vänner, Ronja och Camilla!
...
Fast egentligen vill jag inte vara kvar här nere i Sketlanda Men som tur är får vi lov om exakt en vecka !!!
grymt skönt det kommer att bli!!!



Lägger upp lite blandade bilder (:


En gång i tiden va hejjan liten ;)


Sedan blev hon större, min lilla prinsesa! hatar enbart en sak med nah, dom otroligt dåliga höfterna.. E..
Men hon får vara med så länge hon inte har ont! :/ <3<3


Livet ahr sina goda stunder, en fika med Emelie och ronja (: <3

Förra terminen i skolan när vi var med klassen i Slageryd hette det, en sådär lagom snygg bild på lilla Emma och mig.. jag ser dock enbart extremt skitnödig o besvärad ut , haha!

Min allahjärtans dag present jag fick utav mig själv, haha om ingen annan köper något till en får man köpa något till sig själv, eller hur :P

Fick höra att Sitat varit på western tävlingför någon helg sedan. Han kom på en hedrande 3:e plats, i trail. Han har äntligen hittat sin grej och familj här i livet. Men saknar honom!

Rip Timbuktu , 3 år :(

Rip River Plate, 10 år.:(
Min allra första lilla poniii, som absolut inte va en ponny ;)
Så otroligt tacksam för den tiden vi fick <3




Kommentarer
Postat av: Nadja

är det dina egna hästar ;/

2011-04-08 @ 12:39:08
Postat av: Morfar/Mormor

Det var trevligt o läsa lite grann, och kolla in bilderna.

Kram till Malin fr. Moffe & Mommon

2011-04-08 @ 15:58:20
URL: http://algolist.blogg.se/
Postat av: Matilda och Elin - HÄSTBLOGGRE!

Fin blogg, kolla in våran HÄSTBLOGG! :) yyyy

2011-04-08 @ 18:27:28
URL: http://teampf.blogg.se/
Postat av: malin

nadja: det är familjens fast dom på bilderna har vi ej kvar, vi har bara en häst nu

2011-04-09 @ 21:48:33
URL: http://algolist.blogg.se/
Postat av: Sophie

vart ifrån kommer schäfern/vad heter hon i stamtavlan? :)

2011-12-16 @ 23:23:17
URL: http://www.luckydream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0