2/2 Efter lång helg och nu slutligen plugg

så nu sitter jag här o skriver igen, som vanligt ska jag ehgentligen plugga, men ingen ro att sätta mig o plugga, vet inte varför... får försöka sätta mig o göra detta ikväll istället.. typ.

Så i torsdags kom ju min lilla älskling, Joakim, som var här tills igår..
Vi hade en rätt mysig helg, dock lite små gnabb, mend et berodde väll mer på missförstånd o skit snack som går..
Vi bakade även negerbollar i söndags, dom blev inte så goda, haha. Vi båda såg ju även ut som två mörka personer efter bakningen, då jag hade kommit på att det var skit kul att smeta ut det på jocke :P
... dock fick jag ju igen-.-  GIVETVIS VAN JAG :D

Haha nu kom våran nya lärare, många andra bruakr bli irriterad när  man inte pluggar, han bara "ja malin, det gör inget.. man kan inte plugga hela tiden alla behöver paousa lite ibland, det är bara att du börjar plugga sen när du känner för der" haha dett nice, nya favorit läraren..
Var bara tvungen att flika in detta:P

Övrigt i helgen vart jag lite små tjurig... efterosm att det var fest i 4:an i fredags, dom ville ha dit Mia, och ville även att jocka skulle komma över en stund... inget sa dom till mig..
I lördags hade jag o mia planerat o vara hemma, sedan får hon ett mess utav en annan på skolan, som undrade om Mia skulle med in till krogen, hon skulle även Bjuda mia... istortsätt alla skulle in ... men ingen frågade mig.
Blir klart irriterad över allt det där, eftersom det händer titt som tätt... urgh jag vet inte, är fortfarande irriterad...

Sedan är det klart jobbigt att vara tvungen att ha dubbla utgifter, Både för mig och Mia, pengarna går åt så förbannat snabbt.. Men givetvis ställer man upp för sina vänner.  Känns rätt hårt när pengarna rycker  på en gång Och Liknande. . men men vad ska man göra, bara CSN får tummen ur röven o kan ge Maria hennes pengar så kommer det nog lösa sig... Kan dock ta några veckor till om inte ännu längre...
Får väll se hur allt går..

Och som jag skrev tidigare det där med krogen och allt, så har jag tänkt att unna mig en utekväll nu i helgen på typ fredag, med VÄRLDENS BÄSTA EMMA! känner att även om de tär knapert med pengar, så måste jag väll oxå få ha kul, eller!?  JAg måste ju faktiskt kunna få ha mitt roliga oxå, och deet är ju trots allt mina pegnar...
Så på fredag sattsar vi på stadshotellet iallfall, eller kasnke ladan, det får vi väll se vart kvällen för oss (:
hoppas bara det blir av, vore så sjukt roligt...
Sedan kanske vi får JON med på köpet oxå, hahah bara att ta med öronproppar eller något:P haha ne men han är la go han oxå, men lite jobbigt, han snakcar fan mer en vad jag gör :O haha( fast han kommer troligen inte följa med) :P - vi frågade honom på skoj:P

ne nu måste jag föröska plugga lite ... vi har lunch om 20 minuter, så gäller att köra hårt, skrive rkasnke emr senare idag :) eller någon annan dag:P

♥ Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0