4/2 FREDAG (:

igår var det en pisskväll, kunde inte somna...
la mig vid halv elva somnade vid 3- halv 4...
Så kom sent till skolan idag för jag var tvungen att sova lite:P

Igår var det en hyfsat bra dag i skolan, efter att vi hade slutat drog jag o Camilla i klassen ( som är 42 år) in till "stan" här i vetlanda, o tog en fika, Camilla handlade även lite kläder och sådan, hon köpte även Röd hårfärg (som hon ska sätta i idag, så nu blir jag ej ensam rödtott längre) (:
Sedan är hon ju bara för gooooo, på bussen hem snackade vi lite allmänt, ojag  nöämnde att ja måste börja få i mig mer vitaminer, samt omega tre, o sa att jag precis börjat käka omega tre, söt som hon är säger hon att hon har 4 förpackningar BLUEOMEGA, och att jag kunde få två förpackningar om jag ville, så det fick jag så nu knaprar jag sådanna oxå (:(: hoppas att jag blir lite piggare o börjar må lite bättre(:

Ikväll hoppas jag att det blir en bra kväll:P
Blir Ferre inne i vårat hus i 6:an, lär nog bli en del folk (: folk ifrån kullen 4, kommer över, , sedna är det ju vi som bor i kullen 6, samt så kommer camilla och Emma över oxå.
Egentligen skulle juh jag o emma dratt ut på stadshotellet, men hon hade ingen hundvakt, så hon kommer hem till oss några timmar o partajar :)
hoppas det blir en lyckad kväll... men det återstår att se... :)

ne nu ska jag nog ta o lämna datorn, dra upp till huset, ta en cigg och sedna sätta på en tvätt... sedan måste ja ner till kiosken o köpa cigg, sedna städa... o ja allt:P haha
Skriver kanske lite senare...

♥Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0