6/2 efter helgen

eller ja det är ju fortfarande söndag.. men men:P

Sitter uppe på mitt rum o skriver nu..  Min kära pappa tankadepå mitt  Comviqsurf, för en vecka- bara så jag ahr något att göra.. (: Vilket vara mmycket snällt (:

Så, ja, hur blev helgen??
Blev ingen fest här i hus 6, utav vi drog över till 4:an. vilket blev rätt trevligt, jag och lilla Emma, eller numera Femma som jag kallar henne, hängde ihop hela kvällen:P
Haha ja jag vet inte riktigt vadsom hände, eller hur allt som hände hände:P
Bara lite svaga minnen, som hur allt i min dusch låg på golvet, plus "tvålkoppen"... haha.. dock har ajg ju fått förklarat  nu..
hade iallafall riktigt kul, sedan ringde vi Jonas o fårga om han inte kunde köra hem oss till Emma, vilket han gjorde..
Väl hemma hos henne satt vi o hade skit trevligt alla tre.
Dock hade min mobil sagt upp sig.. Lilla jag hade blivit lite väl onyckter och inte lyckats skriva in pinkoden rätt, hehe.

Kan även lova att jag drömde helt sjuka saker den natte, drömde om mig och Emma, vad vi en åt eller drack så fiick vi rådjurs päls i munnen...  anledningen till denna dröm var antagligen för att Jonas hade krockat emd en Bambi  tidigare samma dag så det hängde kvar pälls framtill på bilen :O
haha. min och emmas kommentar o besvikelse över det hela var " MEN VAD FAN, NU KOMMER DET JU ALDRIG KOMMA NÅGON BAMBI TRE!!!!!!!"

Igår, Lördag, mådd4e jag inte fullt lika bra- baksmälla...
Men vi hade det trevligt även då, åkte o käkade pizza o köpte godis o allt :)
Senare på kvällen fick jag dock hör att folk hade ringt upp jocke i fredags kväll , o berättat en massa skit o sagt att han förtjänar något bättre en mig, o jag bara är otrogen o jag o jonas myser, o Jonas skulle sova hos mig i fredags natt...
HALLÅ!?!? vadär det för roligt med attföröska förstööra mellan oss? är så förbannat trött på detta!!
JAG OCH JONAS ÄR VÄNNER. JAG ÄR INTE OTROGEN. HAN SKULLE INTE SOVA HOS MIG I FREDAGS ( eftersom vi skulle ham till emma o hon oxå fixk sova där eftersom vi smuttadelite på alkohol)
BLIR SÅ GRYYYYYYYYYYYYMT FÖRBANNAD på dessa idioter
Eftersom inget stämmer o dom koonstant håller på o ljuger ihop skit om det, enbart för att föröstöra mellan mig o jocke.

Fy fan!!!!!!!!!

♥ Min älskade Joakim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0