6/2 kväller

sitte ro funderarpå att lägga mig, men är itne så jätte taggad hatar kvällar när jag är ensam...
Sitter just nu och lyssnar på Ryan Bingham.. Tänkade ned två album med honom idag... det är underbar musik..
Saknar min älskade jocke...
Saknar mycket...
Blä blä blä blä blä blä.

Aja sitter även o funderar på vad jag ska ta mig till med min tattoo, har fyllt i den 2 ggr, o gjorde den i oktober...
Senaste hon fyllde i den var typ 2 veckor sedan, så drog hon fyra sträck... o den e keff igen.. hum..

 Den blev såhär ( bilden är tagen någond ag efter att jag gjorde den )


Ne ska nog krypa end i sängen nu o ringa jocke sen, om jag inte hinner somna innan...Vi får välll se hur allt kommer sluta, kan försöka skriva lite imorgn bitti om jag hinner dvs (:

ännu en bildpå min lilla pöjk (:



♥Love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0