8/2 ....typ irriterad..

Kände bara för att skriva lite mer, när jag ändå är i farten (:
Denna kväll har jag tillbringat med Underbaraste Emma och Mattis, hemma hos Emma(:
Först åt jag och Emmisen lite mat, potatismos och köttbullar, samt älggryta(?) - aja i vartfall var det riktigt gottis(:
Sedan kom Mattis hem, o ja då gjorde vi inte så mycket...
Eller jo vi kollade på Tatziki vänner för alltid (:
Dock traskade jag över till skolan/internatet efter det, då jag kände att jag behövde komma hem tidigare en vad jag gjorde igår:P

Det är väll nästan bara det som har hänt idag...
..Det ända posetiva iallafall...
Nej vist har det hänt andra bra grejjer, men börjar lessna på falska människor som utnyttjar en..
Och behandlar en, ja mindre bra om man kan säga så, så fort man inte kryper efter personen/personerna och slicka röv..
Så har jag uppfattat allt, och jag blir måttligt lack över det.. men orkar inte riktigt hålla på. Tycker personen/personerna att det är så nödvändigt så kan dom ju fortsätta för jag orkar inte bry mig om det där beteendet... har bara blitt värre och värre...
Men får väll se hur allt blir, Vem vet imorgon kanske det är jätte bra, o jag t.o.m duger att snacka med.. hum vem vet!?
som idag vardetvälldigt framtvingat till en början... men sedna funkade det..
JAg tänker inte försöka vara trevlig eller prata inget sådant när man ändå bara får fingret tbk..
..Och personer som springer bakom ens rygg så  fort man råkar vända ryggen till..
aja nog om det!

För att helt byta samtalsämne
Jag är sugen på choklad...
Men jag kan INTE äta choklad, efter en sak Jimmy (som gick i klassen berättade att han hade läst i någon bok eller något "101 önödig fakta om saker man egentligen inte vill veta!" eller något sådant hette den)
Iallafall står det att i
varje chokladkaka på 100g  finns det ÅTTA INSEKTSBEN I !!!!
Så jag är sugen på choklad, på ett sätt men samtidigt jävligt äcklad... Så jag tänker inte äta det på ett bra tag:P

aja ne nu känner ajg att jag är lite grinig... blir att ut o ta en Cigg, typ "nattciggen".
Skriver kasnke någon rad innan jag somnar, annars försöker jag skriva i morgon :)

Smålands öl :P (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0