27/1 Torsdag

var ett tag nu igen sedan ajg skrev, inte ritkigt haft tid eller ro att skriva...
varit rätt rörigt om varannat här borta..
Fredags, var bra till en början sedna spårade allt ur, o därav det blev lördagen en pissdag... söndagen var lite bättre... Sedan har det fortsatt så, idag känns det mesta bra... tror jag, har dock inte orkat känna efter- vilket nog är lika bra (:
och för den delen kommer min kära lilla Joakim hit idag, o stannar tills på måndag, ska bli grymt mysigt:)
Fortfarande osäkert vad som händer i helgen, men de tåterstår att se, hehe, får berätta om det senare, när jag vet hur allt blir eller redan efter helgen :)

I vanlig ordning sitter jag o förösker plugga nu, men funkar ej så bra, ska skriva en Haiku samt tanka dikt, men är inte alls på "dikt humör", mer partyhumör faktiskt, vi får endå sluta snart, känns onbödigt att börja grubbla över en dikt nu, som jag ändå inte kommer hinna bli klar med..  Så skriver lite här istället.

Mia har fortfarande strul med CSN, vill bara skjuta dom jävlarna, hon får inga pengar, hon måste vänta till tom vecka 9 innan hon kan söka igen.. och SOC får hon inte tag på heller, så vi har lite småknapet med pengarna..
Dock har jag en underbar pappa som har hjöälpt till med pengar nu denna månaden, samt Marias mamma har varit underbar hon med o hjälpt till, så vi går runt iallfall. Jag får mitt Studiebidrag på måndag, undar hur jag ska klara mig fram tills dess, vi är två rökare, som dlear på cigg och pengar, mat.. ja de mesta faktiskt... O vi har nio cigg kvar i denna stund då ajg skriver detta, vi får snålröka som fan, hoppas min kära joakim har cigg iallfall, så inte han oxå behöver röka på oss( vilket han iofs aldrig typ har gjort). Hoppas dock att vi får lite pengar innan helgen så vi kan ta o handla lite mer mat kanske?, och cigg... Vi köpte två peket emd löstobak i förra veckan, i fredags om jag itne mins fel, men dom tog slut jäääääääävligt snabbt... var nog i måndags eller något... fast ja vi lyckades nog hälla ut tobak i hela jävla huset, eftersom vi tillebörjan misslyckades helt med att rulla egna, men funderar på om vi ska köpa mer löstobak är ju iallfall lite billigare :P (:

Emma stirrar på mig just nu, hahah orkar ej skriva mer pga henne :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0