28/1

SAtt och kollad eigen gamla bilder jag laggt ipp på bloggen, oh o kände bara för att slänga upp denna...
vet inte varför men men(;
ursch just nu är jag inte alls sugen på att träna idag, men borde nog göra det ändå, jag vet inte... mår illa för att ajag är hungdrig, men får väll se hur det blir, får ju inte sluta träna  bara för jag har träningsvärk:P
MEn tränade ju igår, o räcker väll med varannan dag? men ksa försöka ta mig i kragen o komma ner till gymmet idag, annars blir det  på söndag... Måste ju hinna emd att städa mitt rum, och få bort alla ölflaskor och liknande någon dag, torka upp ölen som åkte ut under min säng och sådant( lite äckligt att jag inte haft tid att ta bort det, så därför är det dax) HELA RUMMET BEHÖVER EN STORSTÄDNING :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0