7/01-11

 har inte haft tid att kolla in bloggen på ett tag, och enu mindre uppdatera.. var dööö länge sedan!!
- Sedan kollade jag in nu, i statestiken, såg jag att det fortfarande är folk som kollar in ..
så några rader måste jag ju skriva:)

Har varit hemma nu över jul och nyår, kom hem den 22 december.
Sedan kom min kära pojkvän upp till sthlm och hälsade på mellan den 27/11 - 4/1, var  super mysigt och trevligt(:
Plus fick suuuuuuuuuper snugga underkläder utav pälsklingen, röda spets underklläder, får föröska lägga upp bild på dem sedan.
Samt så fick jag en super söt julklap utav Joakim's(som killen heter) lillebror, ett par örhängen. Så extremt gulligy gjort utav honom, blev grymt glad så klart över båda dom julklapparna! ( även alla andra jag har fått)!!

Har även lurat ned Maria till skolan så ohn ska börja plugga nere i dom smålänska skogarna med mig(:
så vi bär av ned måt  småland igen på söndag vid 2 tiden..

Ne nu blirre en rökpaus...






Någon skillnad på bilderna från när man va liten o sedan en anan lite nyare:P ??

Love(:


Kommentarer
Postat av: Morfar/Mormor

Kul att Du är igång på bloggen igen.

Har saknat Dig mycket......

2011-01-09 @ 23:09:42
URL: http://algolist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0