14/3 Måndag

 sitte roch funderar på vad man ska hitta på .. men kommer inte på något, har hemstudiedag idag, men är inte alls sugen på att plugga, vad fan ska man göra!?
hur pluggat som en liten ja jag vet itne vad den senaste veckan..
Kanske ska föröska lite till, kasnke !?

Har iövrigt samlat en massa vuxen poäng idag!!! :D
nej men ajg fick svar utav ett av sommarjobben ajg sökte. Fick svaret igår, så jag mejlade över mitt arbetsintyg.. och ringde sedan upp stället idag och snackade lite.. lät lovande... så hoppas på att jag får jobbet, hon skulle ringa om ca en vecka och medela hur allt blir(:
är på Baståsens ridläger, som undgomsledare,  då uppgifterna kommar ett vara att ta hand om hästskötsel, ta hand om eleverna, o säkerhet, anordna aktiviteter för barnen och sådanna saker.
lönen skulle ligga på 250 kronor per dag, men då får man ju mat och husrum, så jag tycket det låter riktigt bra, så nu är det bara att hålla tummarna för mig:)

Kommentarer
Postat av: Morfar/Mormor

Morfar håller oxå tummarna.......

2011-03-14 @ 16:47:01
URL: http://algolist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0