11/5

Så nu sitter jag o ska skriva några rader igen...
DEnna dag har varit riktigt seg... o kanske inte den roligaste...  men men...
Efter skolan kom lilla millan upp, så vi kalddade in oss i lite hawaiian tropic o gick ut o spelade lite minigolf..
GISSA HUR DET GICK!?
Givet vis förlorade jag stooooooort i vanlig ordning, minigilf är inte min grejj..

Älskar denna olja, doften... o ja riktigt bra för folk som mig som har otroligt svårt att få färg ;)
inte för att ajg har fått något nu men ändå, hehe



Helgen tillbringade jag emd min underbara pojkvän, som jag nu saknar något sjukt!!  men hopaps på o träffa honom snart igen (: MÅSTE (:
Jag är så glad att jag har hittat honom, eller ja vi hittade varandra, eftersom det känns sååå rätt, o om 5 dagar har vi varit tsm i 7 månader, mitt nya rekord ♥

Mobilen min som ajg fick för någon månad sedan fungarar inte för tillfället, då jag i fickan kommit åt mönsterkoden, så den har låst sig.. måste lämna in den så dom kan fixa det...

Ja finns väll inte så mycket emr o skriva om just nu...

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0