28/05 sommarjobb...

sitter som vanlit i datorsalen nu, haha vad annars liksom!?
finns inte så mycket att göra här nere i smålänska skogarna, när skolan ligger mitt i skogen.
men nog om hur synd de är om mig;)
har ju inte uppdaterat på länge.. så nu var det dax.

För en vecka sedan var jag på stället där det blir sommarjobb!!
Var där o träffade ägarna och dem jag ska jobba med, gick egenom lite arbetsrutiner och sådant...
tidigare var jag lite skeptisk.. men nu fan, jag e super taggad på att få jobba där i sommar!!
Alla var hur trevliga o goa som hellst, och GÅRDEN, oh så mysigt det va.. hihi..
Var inne på Youtube och sökte upp en film därifrån, hoppas det är ok att ajg lånar den ;)
ville visa lite hur det ser ut o ja allt det där... (:

Så nu är bdet bara att vänta... o vänta och vänta...
24-30/7 och 31/7 - 6/8 Blir det jobb för min del...
Som jag hoppas du som läser redan har förstått så är det på Baståsen som mitt sommarjobb blir, ska bli riktigt kul! (:


Love.

Kommentarer
Postat av: Morfar/Mormor

Kul Malin !!!!!!

Snart ses vi i Puylaroque...

Kramar fr. "Moffe"/Mormor

2011-05-29 @ 20:00:32
URL: http://algolist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0